A lakásdoktor telefonos szolgálat, az év minden napján, napi 24 órán keresztül fogadja a biztosítottak telefonhívásait és a szerzôdésben rögzített szolgáltatásokat nyújtja. A lakásdoktor szolgáltatás lakásbiztosítás esetén köthető.

A Biztosító vállalja a vészelhárítási és egyéb, háztartási assistance (gyors segítség), kisiparosi kivitelezôi, javítói jellegû szolgáltatás megszervezését a következô szakmákban:

• víz-, gáz-, fûtésszerelô,
• tetôfedô,
• üveges,
• villanyszerelô,
• duguláselhárító,
• zárjavító,
• lakatos.

A vészhelyzet jellegének megállapításáról, a Biztosítottal telefonon történô egyezetés alapján a Biztosító dönt.
Amennyiben a kialakult vészhelyzet, a biztosítási szerzôdés Vagyonbiztosítás különös feltételeiben meghatározott biztosítási eseményekhez kapcsolódóik (pl. csôtörés, üvegtörés, tetôkár), úgy a jelen szolgáltatást korlátlan számban, míg azon vészhelyzeti esetekhez, amelyek nem biztosítási esemény által okozottak, tehát a biztosítónak szolgáltatási kötelezettsége nem keletkezik, biztosítási évenként egy alkalommal lehet igénybe venni.

A vészelhárítás költségeinek átvállalása:
A biztosító vállalja, hogy az általa küldött szakember vészelhárítási tevékenységének költségeit a kötvényben
megjelölt mértékig megtéríti.


A felmerülô téríthetô költségek jellege:

• munkadíj,
• anyagköltség,
• kiszállási díj.

A szolgáltatás díja, a biztosítási ajánlaton illetve kötvényen kerül meghatározásra.

 

Szerző: blogger2010  2010.05.27. 15:22 Szólj hozzá!

Címkék: lakásbiztosítás lakásdoktor

A bejegyzés trackback címe:

https://lakasbiztositas-tippek.blog.hu/api/trackback/id/tr572035684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása